SYMULATOR E6ACT "DRAGON"
OTTIMA-plus Katowice
Symulator FULL SIZE lokomotywy typu E6ACTd dla ośrodka szkolenia maszynistów OTTIMA-PLUS w Katowicach. Jedno z najnowocześniejszych rozwiązań symulacyjnych w Polsce, zgodne z wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 23 października 2014 r. w sprawie ośrodków szkolenia i egzaminowania maszynistów oraz kandydatów na maszynistów (Dz. U., poz. 1566). Urządzenie służy do szkolenia maszynistów m.in. spółki PKP Cargo.
SYMULATOR LOTU BOEING 737-800
SimPoint Katowice
Pełnowymiarowa replika kabiny legendarnego samolotu Boeing 737-800 zrealizowana przez naszą Spółkę w formie ogólnodostępnego dla gości z zewnątrz symulatora lotu, zlokalizowanego w katowickim Centrum Handlowo-Biurowym “ALTUS”. Symulacja realizowana jest poprzez specjalnie zaprojektowany system wizyjny wyświetlający obraz za pomocą trzech projektorów i ekranu sferycznego 210°. Klienci mają okazję zasiąść za sterami tej olbrzymiej maszyny, wzbić się w przestworza i poznać szczegóły pracy pilota. Więcej na www.simpoint737.pl.
SYMULATOR LCS IDZIKOWICE
Alstom ZWUS Polska / PKP Polskie Linie Kolejowe
Jesteśmy w trakcie dostawy dla PKP Polskich Linii Kolejowych (jako podwykonawca koncernu Alstom) najnowocześniejszego w Polsce symulatora urządzeń sterowania ruchem kolejowym i łączności, który odzwierciedla powstające Lokalne Centrum Sterowania w Idzikowicach. Szkolony dyżurny ruchu będzie miał możliwość prowadzić ruch w jednym z dwóch trybów – konwencjonalnym lub ERTMS (ang. European Rail Traffic Management System) wraz z wykorzystaniem systemu łączności GSM-R, który będzie podstawowym sposobem komunikacji w prowadzeniu ruchu pociągów od 1 stycznia 2025 roku.
SYMULATOR E186
CTL LOGISTICS
Oprogramowanie MOBILNEGO symulatora lokomotywy typu E186 “Traxx” wraz z przystosowaniem do wymogów rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 23 października 2014 r. w sprawie ośrodków szkolenia i egzaminowania maszynistów oraz kandydatów na maszynistów (Dz. U., poz. 1566). Urządzenie służy do szkolenia pracowników własnych Przewoźnika, jak również firm zewnętrznych.
SYMULATOR PRACY DYŻURNEGO RUCHU
Centrum Kształcenia Zawodowego we Wrocławiu
W ramach dwóch zadań, nasza firma zainstalowała łącznie osiem stanowisk symulacyjnych odwzorowujących realne posterunki ruchu oraz stanowisko instruktorskie, kierujące przebiegiem szkolenia. System jako pierwszy w Polsce pozwala na wymienne wykorzystanie dwóch typów zobrazowań urządzeń sterowania ruchem kolejowym wraz z systemami łączności, występującymi na sieci PKP Polskich Linii Kolejowych. Zobrazowania można zmieniać w czasie rzeczywistym. Wszystkie posterunki ruchu połączone są ze sobą blokadami liniowymi, co pozwala na jednoczesne szkolenie do ośmiu kursantów i naukę współpracy pomiędzy dyżurnymi ruchu. Urządzenie jest wykorzystywane do praktycznej nauki zawodu przez przyszłych kolejarzy na kierunku “technik transportu kolejowego” i cieszy się dużym zainteresowaniem zarówno samych uczniów, jak i grona pedagogicznego. Zadanie zostało zrealizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego
SYMULATOR LOKOMOTYWY ELEKTRYCZNEJ (UIC)
T-KOL POZNAŃ
MOBILNY symulator zgodny z wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 23 października 2014 r. w sprawie ośrodków szkolenia i egzaminowania maszynistów oraz kandydatów na maszynistów (Dz. U., poz. 1566). Zabudowany został pulpit z lokomotywy 207E, zgodny z kartą UIC. Urządzenie służy do szkolenia pracowników własnych Przewoźnika, jak również firm zewnętrznych.
SYMULATOR PRACY DYŻURNEGO RUCHU
Zespół Szkół im. St. Staszica w Małkini Górnej
Dostawa symulatorów sterowania ruchem kolejowym dla Technikum Kolejowego w Małkini Górnej.
Obejmuje ona 3 stanowiska symulacyjne oraz stanowisko instruktorskie (z możliwością rozbudowy w przyszłości), które będą wykorzystywane do praktycznej nauki zawodu na kierunku “technik transportu kolejowego”.
Oprogramowanie symulacyjne pozwala na wybór w czasie rzeczywistym dwóch typów zobrazowań urządzeń SRK występujących na sieci PKP Polskich Linii Kolejowych wraz z urządzeniami łączności. Umożliwia ono ćwiczenie scenariuszy związanych z planowym prowadzeniem ruchu kolejowego, jak i również sytuacji nietypowych, czy niebezpiecznych.